wtorek, 13 maja 2014

2 outfits and our day !!!

hejjj ;** ♥
dzisiaj u Amisią udało nam się zrobić kilka zdjęć ( nie ma ich więcej, ponieważ ciągle kiedy próbowałyśmy robić zdjęcia wpadałyśmy w wielki śmiech :D ). posty najczęściej będą pojawiały się wieczorem ponieważ po południu jest dużo zajęć i nauuuki :( Dzień w szkole minął w miarę spokojnie ( oprócz tego, że dostałam 1 z matematyki) :) ale nie martwię się tą oceną, ja wiem, że potrafię, a pod wpływem stresu przed odpowiedziami o wszystkim się zapomina ;) też tak macie?
Jutro mamy sprawdzian z matematyki i kartkówkę z angielskiego :(( ale jakoś damy radę ( chodzimy z Amisią do tej samej klasy) :) na szczęście bo chyba bym nie wytrzymała z tymi wszystkimi chłopakami ;) oczywiście mam jeszcze inne koleżanki (bardzo mi bliskie) piszcie w komentarzach jak wam minął dzień papa misiaczki ;)


1-st outfit *AMISIA*
                      getry- Tally Weijl *bluzka- +0+ nie wiem :) * sweterek- Takko* buty- Deichmann


2-nd outfit *AGUSIA*

        sweterek- Cropp ( lub House, te dwa sklepy zawsze mi się mylą* spodnie- Cubus *
 buty- House*




CHCIAŁYŚMY wam podziękować za tyle odsłon w ciągu 2 niepełnych dni blogowania, jesteście świetni
                                                                                          ^ ^AGUSIA^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz