poniedziałek, 12 maja 2014

GET TO KNOW US !!!

Hejjj ;** witamy was na naszym świeżo założonym blogu. Chciałyśmy was powitać i serdecznie podziękować za każde odwiedzenie naszej stronki.

TO JA, AGATA (AGUSIA)
Mam 12 lat, (ta po prawej to Ja) interesuję się modą, kuchnią, sportem i dekorowaniem pokoi. poza szkołą podstawową chodzę także do szkoły muzycznej (gram na gitarze już od czterech lat). ;*

TO JA, AGNIESZKA (AMISIA)
Mam 12 lat (ta po lewej to Ja). Interesuję się modą, muzyką. Chodziłąm do szkoły muzycznej (pięć lat grałam na pianinie). Lubię tworzyć swój oryginalny styl. Jeżeli chodzi o muzykę to najczęściej jest to pop ( one direction)
:)

                          (zdjęcie na górze) Amisia po lewej, Agusia po prawej
    (zdjęcie powyżej) Amisia po lewej, Agusia po prawej   (wiem że mnie zabijesz) <3 ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz