piątek, 23 maja 2014

♥makeup no makeup♥

hej kochani ♥ nareszcie weekend ta długo wyczekiwany przez 5 dni ;) i w końcu. Nie wiem czy w weekend będę miała możliwości aby dodać post, ponieważ planuję jechać do Juli na noc, a jeszcze spotkać się z Agniesią. jak minął wam dzisiejszy dzień? mi nawet dobrze, ale ta pogoda, jest tak ciepło dzisiaj było około 30 stopni ugghh i to siedzenie w szkole jest najgorsze :c

Dzisiaj postanowiłam, że przygotuję dla was post dotyczący mojego "makijażu" ( jeżeli w ogóle można to tak nazwać ) ;P
moja kosmetyczka:
 * puder- SYNERGEN ( 4 natur)
* korektor w sztyfcie AVON ( z antybakteryjnych korektorów AVON jest tylko jeden odcień)
* korektor w pędzelku  essence ( nr 4)
*bezbarwna maskara  just clear mascara  MISS PORTY
* pędzelek do pudru ( ????) :))
* masełko do ust BIELENDA ( malinowe ♥)
* CARMEX ( taki w pojemniczku o "zwyczajnym" smaku)

             bo oczywiście błyszczyki trzeba jeśćććć ;)
wszystkie rzeczy , które używam mogę polecić ( właśnie jutro zabieram się do kręcenia "mojego makijażu do szkoły czyli makeup no makeup ;))

macie tu kilka zdjęć:





 ^^^ ( zdjęcie u góry w ogóle mi nie wychodziło, mimo tego, że robię zdjęcia aparatem)

Moja twarz nie wymaga dużego krycia ale małe poprawki są jak najbardziej na tak!
nie weźcie mnie za tapeciarę, tylko przeczytajcie post ( o ile w ogóle wytrwacie) ;P
pozdrawiam
kocham
najbardziej
na
świecie
Agusia ;*♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz