środa, 21 maja 2014

♥ do you fell the summer? ♥

Hejj kochani!! ♥ przepraszamy, że nie blogowałyśmy przez cały weeekend, ale Agniesia była chora i tym nie mogłyśmy się spotkać. Już wszystko ok ;* ale dzisiaj ma basen do 21  więc nie spotkamy się dzisiaj  :( postanowiłam sama przygotować posta. Dzisiaj wróciłam ze szkoły o 13:30, a  później miałam chór w szkole muzycznej  do 15:30, po zajęciach miałam wrócić do domu busem ale postanowiłam, że wybiorę się na miasto i poszukam jakiegoś prezentu dla mamy ♥ NIE ZAPOMNIJCIE O DNIU MAMY !!♥ wybrałam w "naturze" jakiś balsam do ciała z maliny nordyckiej i myślę, że się ucieszy ;**


Przed chwilą zrobiłam także kilka letnich zdjęć, wiem, że nie ma jeszcze lata ale już jest tak ciepło że nie wiem jak ja wytrzymałam w szkole <o>
było dzisiaj około 26 stopni więc MASAKRA !!

jak wam minął dzień? ♥



*bluzka- Tally Weijl * spodenki-CUBUS*




papa misiaczki ;**** kocham was ♣♠♦○◘•☺☻♥
                                         ****Agusia****


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz